مهر نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخریب یک ساختمان متروکه واقع در خیابان مولوی تهران خبر داد.

سید جلال ملکی گفت: ساعت ۷:۳۹ صبح امروز حادثه آوار در خیابان مولوی به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله نیروهای دو ایستگاه سازمان آتش نشانی در محل حاضر شدند و اقدام به امدادرسانی و آوار برداری کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه افزود: این حادثه در یک ساختمان متروکه قدیمی رخ داد و به دلیل خشتی بودن دیوارها شاهد تخریب کامل بنا بودیم.

ملکی از آواربرداری آتش نشان‌ها برای نجات جان جوانی ۳۰ ساله خبر داد و اظهار کرد: این ساختمان متروکه تبدیل به محلی برای حضور افراد کارتن خواب شده بود و بنابر اظهارات شاهدان در زمان حادثه این مرد در ساختمان حضور داشته است.

وی ادامه داد: آتش نشان ها پس از حضور در محل حادثه اقدام به آواربرداری کرده و خوشبختانه موفق شدند وی را از زیر آوار خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی درخصوص وضعیت فرد محبوس در زیر آوار نیز افزود: این مرد زنده از زیر آوار خارج شد و آتش نشان‌ها ساعت ۹:۱۲ محل را ترک کردند و فرد گرفتار در زیر آوار را تحویل عوامل اورژانس دادند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =